Get Adobe Flash player

Luister live Behind the Grooves vrijdag 21.00-00.00 uur op DB962


listen with Window Media Player   listen with Winamp   listen with iTunes   listen with RealPlayer

Behind The Grooves | Playlist

Playlist 27 mei 2016, 600ste uitzending

1ste uur
1. One Way - You better quit
2. Class Action - Weekend
3. Conquest - Choose me
4. David Joseph - You can't hide (your love from me)
5. George Benson - Give me the night
6. Bar Kays - She talks to me with her body
7. Jenny Burton - Bad habits
8. Sharon Redd - Somebody save the night
9. Barbara Roy - Gotta see you tonight

2e uur
1. T Ski Valley - Catch the beat
2. Mix Evert Reijn - Mix Evert Reijn

3e uur
1. Change - Let's go together
2. The Limit - Say yeah (Frankie Rodriquez hardclub re-edit)
3. Ronnie Dyson - All over my face
4. Pink Rhythm - Can't get enough of your love

Playlist 20 mei 2016, 599ste

1ste uur
1. Hanna D - Lets the music play
2. Major Harris - Gotta make up your mind
3. Shakatak - Dark is the night
4. Wired - To the beat of the drum
5. The Whispers - And the beat goes on
6. Nick Straker Band - Straight ahead
7. Mystral featuring Kevin Powers - Pushing back the hands of time
8. Total Contrast - What you gonna do about it
9. Nancy Martinez - Move out

2e uur
1. Pumpkin & The Profile All Stars - Here comes that beat
2. Shock - Let your body do the talkon'
3. Skyy - Non stop
4. Chaka Khan - Love of a lifetime
5. Margie Joseph - Ready for the night

6. Discostyle mix door Evert Reijn
a. Kers - Back at ya
b. Vaughan Mason & Crew - Bounce skate rock roll
c. The Whispers - And the beat goes on
d. Cameo - Word up
e. D-Train - Keep on

7. Stanley Clarke & George Duke - Touch and go

3e uur
1. René & Angela - Drive my love
2.  -
3.  -
4.  -
5.  -

Playlist 13 mei 2016, 598ste

1ste uur
1. Vaughan Mason & Crew - Bounce skate rock roll
2. Wally Jump Jr & The Criminal Element - Privat party
3. The Whispers - In the raw
4. Aleem featuring Leroy Burgess - Confusion
5. Loleatta Holloway - Love sensation
6. Change - It burns me up
7. Karen Silver - Nobody else
8. Eddie Towns - Best friends

2e uur
1. Rockmaster Scott & The Dynamic Three - The request line
2. Cindy Valentine - In your midnight hour
3. Gayle Adams - I'm warning you
4. Planet Patrol - Play at your own risk
5. Mix Evert Reijn - Mix Evert Reijn
6. Phyllis Hyman - I'm calling you

3e uur
1. Aveda - Respect
2. Loose Ends - Nights of pleasure
3. ABC - The look of love
4. Black by Demand - All rappers give up
5. Kim Fields - He loves me, he loves me not
6. Zhype - Used to be your lover
7. 52nd Street - I can't let you go
8. Carol Jiani - Hit 'n run lover
9. Chaka Khan - What cha gonna do for me
10. End tune - End tune

Playlist 6 mei 2016, 597ste

1ste uur
1. Fox The Fox - Precious little diamond
2. Love Club - Hot summer nights
3. Nocera - Summertime summertime
4. Narada Michael Walden - Summer lady
5. Colonel Abrams - Trapped
6. Baiser - Summer breeze
7. Magic Lady - Summer love
8. Sun - Jammin' in Brazil
9. Sunfire - Shake your body
10. DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime

2e uur
1. Kool Moe Dee - How ya like me now
2. Chaka Khan - Clouds
3. Cuba Gooding - Happiness is just around the bend
4. Skyy - Givin' it (to you)
5. Kenny G - Hi, how ya doin'

6. Discostyle mix door Evert Reijn
a. Paul Laurence - I ain't with it
b. 52nd Street - Tell me (how it feels)
c. Kurtis Blow - Party time
d. People's Choice - Do it anyway you wanna
e. Windjammer - Tossing and turning

7. Jonathan Butler - Say we'll be together
8. BB & Q Band - Starlette

3e uur
1. Cool Runners - Play the game (so you think it's funny)
2. Cool Notes - I wanna dance
3. Seawind - What cha doin'
4. Zapp - I can make you dance
5. J.M. Silk - Shadows of your love
6. Groove B Chill - Swingin' single
7. Jocelyn Brown - Somebody else’s guy
8. Hazell Dean - Searchin
9. Heavy D. & The Boyz - We got our own thang
10. End tune - End tune

Playlist 29 april 2016, 596ste

1ste uur
1. Starpoint - Object of my desire
2. Isabel Roberts - Rhythm of your love
3. Carol Douglas - Got ya where I want ya
4. Instant Funk - I'll be good to you
5. Jocelyn Brown - Love's gonna get you
6. Brick - Wild and crazy
7. Van Jones - Finger lickin' good
8. Kraftwerk - Musique non stp
9. T.S. Monk - Bon Bon Vie (Gimme the good life)
10. Tensnake - Coma cat

2e uur
1. Rickie Clark - Ladies right
2. The Jets - Rocket 2 U
3. Time Traveler - Compulsion
4. Change - You are my melody
5. Rocket - Groove thang

6. Discostyle mix door Evert Reijn
a. Charades - Gimme the funk
b. Freeez - Can’t keep my love
c. One Way - Mr. Groove
d. Dimples D - Sucker DJ
e. Wanda Walden - I must be dreamin’

7. William de Vaugh - Creme the creme
8. Funk DeLuxe - This time

3e uur
1. Barbara Fowler - Come and get my lovin'
2. John Rocca - I want it to be real
3. Krystol - Passion from a woman
4. Gina - Hooked on your love
5. Glenn Jones - Stay
6. Total Contrast - Waiting for vain
7. Nanity - Under the influence
8. First Light - You had it all
9. Wax - Get loose
10. The Human Body - Make you shake it
11. End tune - End tune

Behind The Grooves
Behind The Grooves